Werkwijze
Onze werkwijze zorgt voor een gestructureerd en klantvriendelijk proces, van het eerste contact tot en met de oplevering van het project. Onze werkwijze benadrukt het belang van communicatie, professionaliteit en klanttevredenheid. Alleen het beste is goed genoeg. De klant blijft en is koning.
1
Na het eerste contact via telefoon, mail,... leggen we zo snel mogelijk een vrijblijvende afspraak vast. Ter plaatse tot bij u komen, is voor ons essentieel om een gepaste en juiste offerte te maken. Op onze website kunt u inspiratie opdoen. Ons uitgebreide assortiment voldoet aan al uw wensen.
2
Tijdens ons bezoek ter plaatse zetten we onze uitgebreide vakkennis in om een resultaat te bereiken dat aan uw wensen voldoet. We geven ook meer uitleg over de gekozen omheining of afsluiting.
3
Na ons bezoek maken wij de offerte op, die u binnen een week kunt verwachten. Indien er maatwerk nodig is, kan dit iets langer duren vanwege de afhankelijkheid van onze leveranciers. Wij volgen dit proces nauwgezet, zodat ook deze offerte snel kan worden opgesteld. Mocht u nog vragen hebben bij het ontvangen van de offerte, dan kunt u ons altijd contacteren.
4
Als jullie de offerte bevestigen, bespreken we samen wanneer de uitvoering kan plaatsvinden. We streven ernaar dit zo snel mogelijk te doen, zodat u niet lang hoeft te wachten op uw nieuw pareltje voor huis, tuin,... Als de uitvoering later gepland moet worden, reserveren we alvast een tijdstip in onze agenda om ervoor te zorgen dat het op het door u gewenste moment kan doorgaan.
5
Na de uitvoering zal de zaakvoerder contact met u opnemen om te verifiëren of alles naar tevredenheid is verlopen. Vervolgens wordt de eindfactuur opgemaakt.
6
Tijdens het hele proces, van offerte tot factuur, staat onze zaakvoerder tot uw beschikking. Mocht u vragen of problemen hebben, aarzel dan niet om contact met hem op te nemen.